Proteus ISIS 7.7 Full Crack + Lisans Anahtarı - Resimli Kurulum Anlatımı

ÖNEMLİ NOT : Başka sitelerde bu paylaşıma DOLANDIRICILARA İNANMAYIN tabiri kullanılmış. Biz dolandırıcı falan değiliz.Aşağıda da programın resimli kurulumunu yayınlamışız. Buradan bize bu tabiri kullanan kendini büyük gören insanlara sesleniyoruz siz önce kendi sitenizde size yazılan yorumları adam gibi onaylayın öyle bir başkasına eleştiri yapın. Bir yayına ,paylaşıma veya yazıya illa iyi bir yorum gelecek diye bir şey söz konusu olamaz. Kötü yorumlara ve eleştirilere açık olun ki insanlar size kendi hatanızı göstersin. Her ne olursa olsun içerisinde kötü söz veya reklam geçmeyen her yorumu onaylamaktan veya cevap vermekten çekinmiyoruz. Bu da farkımız olsun .

Proteus programı elektronik devre tasarlamaya yarayan görsel bir programdır.Diğer çizim programlarından ayrılan en temel özelliği HEX uzantılı dosyaları doğrudan çalıştırmasıdır. Programı indirmek için : https://yadi.sk/d/t64RGQ6UcGT7o

Programın ana sitesi : http://www.labcenter.com/

Programı indirdikten sonra kurulum işlemi için aşağıdaki adımları izliyoruz ;

Programı ilk çalıştırdığımızda karşımıza gelen ekrandan evet tuşuna basıyoruz. İşletim sistemi XP ve alt sürümü ise ekran gelmeyebilir. Daha sonra büyük bir pencere açılacaktır.Ona da tamam diyoruz.

 Klasik program kurulumu burada da geçerlidir. Next diyoruz.
 Lisans sözleşmesini her zamanki gibi okumadan kabul ediyoruz.
 Burada ilk seçeneği seçiyoruz. Lisans anahtarımız klasör içinde bulunuyor.
 Next diyoruz.
 Burada lisans anahtarını göstermemiz gerekiyor. Browse for key file butonuna tıklıyoruz. İndirdiğiniz klasörlerden crack klasörü içerisindeki lisans anahtarını seçiyoruz.
 Lisans anahtarı seçiminden sonra Install butonuna basıyoruz.Lisans anahtarının aynısı sağdaki boş ekrana da gelince close butonuna tıklıyoruz.Arkada kurulum penceresine tekrar geçiş yapıyoruz.
 Burada next diyoruz.
 Yine bir sonraki adım için Next diyoruz.
 Burada isteğe bağlı olarak Converter Files seçeneğini seçebiliriz. Proteus programının eski sürümünde yapılmış dosyaları açmak için dönüştürme işlemi yapmak için kullanılır. Bence seçin :)
 Next diyoruz.
 Bekliyoruz.
 Finish diyoruz.
 İndirdiğiniz klasörlerin içinde Proteus 7.7 Patch Lisans klasörüne giriyoruz orada LXK ile başlayan dosyaya sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır diyoruz.

Browse .. butonuna tıklıyoruz. Burada 32 bit kullananlar :

C:\Program Files \Labcenter Electronics\Proteus 7 Professional klasörünü seçmelidir.

64 Bit kullananlar ise program 32 bit olduğu için :

C:\Program Files (x86)\Labcenter Electronics\Proteus 7 Professional

Klasörünü seçmelidir. Seçimi yaptıktan sonra Tamam diyoruz.
  Daha sonra Update butonuna basıyoruz.Aşağıdaki iletiyi almamız gerekiyor. Eğer almıyorsak bir yerde hata yapıyoruz demektir. Aşağıaki iletiyi alana kadar klasörü gösterin .!

64 bit için :C:\Program Files (x86)\Labcenter Electronics\Proteus 7 Professional\BIN
32 bit için :C:\Program Files \Labcenter Electronics\Proteus 7 Professional\BIN

konumuna gelip ISIS program dosyasının kısayolunu masaüstüne atıyoruz.
 Bütün adımları doğru olarak yaparsanız program sorunsuz çalışacaktır.

100 yorum:

  1. Merhaba, programı ilk kurduğumda çalıştı fakat kapatıp ikinci sefer açtığımda Licence.dll bilgisayarınızda eksik olduğundan başlayamıyor diye hata verdi nasıl düzeltebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programı silip tekrar kurun lisanslama işleminde bir hata yapmış olabilirsiniz.

      Sil
    2. Basit bi ödev için kullanıcam bi daha kullanmıycam, demo sürümü var mıdır

      Sil
    3. Program normalde demo sürümdür en sonda License For Proteus programı ile full hale getiriliyor en sonda gerçekleştirilen adımı tekrar deneyin düzelecektir.

      Sil
    4. http://www.partsim.com/simulator bunu kullanın

      Sil
  2. masaüstüne atma kısmı yanlış anlaşılıyor :) ya atmadan çalıştırın ya da kısayol oluşturarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altta ISIS program dosyasının kısayolunu masaüstüne atıyoruz. yazmışım bir hata göremedim :)

      Sil
    2. Katılıyorum bu yüzden Licence.dll hatası aldım. Senin yorumun sayesinde düzelttim :) Ama eren arkadaş da iyi anlatmış ikinize de teşekkürler

      Sil
  3. 32 64 bıt ıcın secılek olan seylerde takıldım napabılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece programı kurduğunuz yerin konumunu seçeceksiniz

      Sil
  4. 32 64 bıt olayında takıldım ya nasıl yapabılırım ıngılızce oluyo dosyada yonetıcı olarak calıstır dıye yazı cıkmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yönetici olarak çalıştır demeden yapabilirsiniz tek yapmanız gereken programı kurduğunuz dosya yerini göstermek

      Sil
  5. programı kurduğun klasördeki bin klasörünü gösteriyorum ama wrong folder hatası alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayarınızın 32 64 bit olmasına dikkat ettiniz mi.? programı yönetici olara çalıştırmayı denediniz mi ?

      Sil
  6. son işlemdeki pach ve lisans klasöründeki lxk adlı dosya virüslü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Virüs yok kullandığınız antivirüsü söylerseniz iyi olur

      Sil
  7. Çok Teşekürler, Herşey Çok iyi Çalışıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim..yararlı olabildiysek ne mutlu bize.

      Sil
  8. kardeş ısıs te devreyi kurduktan sonra play butonuna basınca program donuyor ne önerirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba @Furkan Çetin. Karşılaştığınız bir hata varsa hatayı belirtirseniz yardımcı olabilirim.Devreyi doğru çizdiyseniz yazdığınız assembly kodunda bir hata olabilir.

      Sil
  9. kardeş ısıs te devreyi kurduktan sonra play tuşuna basınca program donuyor ne önerirsin bide pc windows xp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Crackleme işleminde bir hata yapmış olabilirsiniz crackleme adımını tekrarlayınız.

      Sil
  10. vallahi ben kurdum zerre kadar hata almadım yorumlara bakınca indirmekten vazgeçtim kimse yükleyememiş ama sorun sizde değil adam kalkıp hayatı sadece facebooktan ibaret olan zeka yoksullarına program vermiş yazıklar olsun. ( zeka öenmli bir unsurdur yoksun olanlar lütfen birinden yardım alsın gelip olumsuz yorum yapmasın)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler. Yardımcı olmaya çalıştıkça baltalayan çok oluyor virüs var diyen bile oldu.

      Sil
  11. crack dosyası içinde trojan virüsü var. anti virüs programım da norton internet security.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba . crack klasöründe herhangi bir exe bulunmamaktadır.patch klasöründeki dosya kendi site reklamlarını html olarak kopyaladığı için trojan diye görünebilen malware içerebilir.Virustotal sitesine dosyayı zip olarak yükleyip çıkan sonuçları detaylı olarak aratabilirsiniz..Ancak şu ana kadar kimsede bir sorun çıkmamıştır.

      Sil
  12. lxk ile başlayan dosya bende mevcut degil windows 8 de sıkıntımı oluyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. XP Dahil her işletim sisteminde denendi sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  13. Ben win 7 de bakıp kurdum sorun yasamdım zaten yorum yapmıstım format atıp win 8 yukledim bu defa kurulma bakmadan yapıp bitane hata yaptım kaldırıp yüklemye bakıp kuruyorum hata alıyorum acaba bana yardımcı olabilirmisiniz :(:(:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatanızı yazarsanız yardımcı olurum .

      Sil
  14. Proteus v7.7 Patch & Lisans içinde giridim birincisi yönetici olarak çalıştırmadım bide c diskinden \Program Files(x86)\Labcenter Electronics\Proteus 7 Professional/BIN e girmem gerekirken C:\Program Files (x86)\Lab center Electronics\Proteus 7 Professiona basıp yaptım ve şu hatayı aldıyorum --wrong folder selected--- yani yanlış klasör secimi diye uyarı alıyorum ve update yapamıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Update yapmak için yanlış klasörü seçmişsiniz C:\Program Files (x86)\Lab center Electronics\Proteus 7 Professional ı seçip update deneyin olmazsa C:\Program Files (x86)\Lab center Electronics\Proteus 7 Professiona\Bin klasörünü seçip update yapın ikisinden biri mutlaka çalışacaktır.Programı yönetici olarak çalıştırın.

      Sil
  15. Hocam benim yazdığım yer ile sizin yazdığınız yer aynı dikatli bakarsanız orları seçince zaten update olmuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapacağınız işlemler zaten bunlar alternatif başka bir işlem yapamazsınız

      Sil
  16. merhaba,

    LXK dosyasını yönetici çalıştırmak istiyorum fakat dosya pc'den kendiliğinden kayboluyor.Yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  17. Yunus, teşekkürler 8.1 sürekli simule ederken kendikendine kapanıyor. Ama paylaştığınız proteus 7.7 canavar gibi çalışıyor.

    YanıtlaSil
  18. Eyvallah dostum. Çok güzel çalışıyor. Ellerine sağlık. Hiç bir sıkıntısı yok. Windows 7 Ultimate 32 Bit, Nod32 virüs programı var.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba W8 işletim sistemi kullanıyorum programı sorunsuz bir şekilde kurdum fakat açılırken pc kitleniyor mecburen güç keserek pc yi kapatmak zorunda kalıyorum yardım edebilir misiniz nerede hata yaptım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba aytacguven programı silip tekrar kurun açarken yönetici olarak çalıştırmayı deneyin. Ayrıca anakart chipsetlerini güncellemeyi deneyin. İlk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum daha detaylı yardım için araştıracağım.

      Kolay gelsin

      Sil
  20. teşekkürler güzel anlatmışsınız programın demosuyla dosyaları save yapamamıştım şimdi herşey güzel çalışıyor

    YanıtlaSil
  21. arkadaşlar çalıştıramayanlar programı c bölümüne kurmasın d veya varsa başka yere kursun wrong folder hatası alıyorum diyende ben bu hatayı böyle giderdim

    YanıtlaSil
  22. Program sorunsuz çalışıyor.
    Sistemim 64 bit Win 7 prof.
    virüs programım Eset Smart Security.
    Yükleme esnasında sorun çıkmadı. Anlatım ve paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  23. proteus türkçe full indiriyom pc ama proteus yüklenmıyor lisans anahtar gbı bişey çıkıyor bu programı nasıl yuklerız

    YanıtlaSil
  24. proteus pc indiriyom fakat yuklenmıyor lisans anahtarı istiyor bu programı nasıl yukleyebılırız turkçe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumunu adım adım resimli göstermişim zaten.

      Sil
  25. hocam autocad 2007 indirebileceğimiz bi site var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde bu tarz paylaşımlar yapmıyoruz . Torrent üzerinden bulabilirsiniz

      Sil
  26. hocam autocad 2007 indirebileceğimiz bir site var mı acaba

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. hocam LXK dosyasını yonetıcı olarak calıstırıyorum fakar browser dedıgımde acılan pencere bos dosya yolu secemıyorum elımle yazark yapıyorum ama wrong folders hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  29. Program windows xp üzerinde calışıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedik ancak sorunsuz çalışması gerek.

      Sil
  30. programı nasıl ındirebiliriz

    YanıtlaSil
  31. programı nasıl ındırebılırız

    YanıtlaSil
  32. BEN İNDİRDİM AMA MALZEMELERİN ÇOĞU YOK NASIL YAPABİLİRİM

    YanıtlaSil
  33. Selamlar,programı kurdum fakat LXK ile başlayan bir dosya yok?? Yani yönetici olarakta çalıştıramıyorum doğal olarak,sadece bu dosya var " Users of the former USSR_LICENCE.lxk"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzantısı LXK olan dosya ile aynı. ikisinden biri varsa çalıştırabilirsiniz.

      Sil
  34. Selam,LXK ile başlayan bir dosya yok maalesef?? Norton silmiş olabilirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzantısı LXK olan dosya ile aynı. ikisinden biri varsa çalıştırabilirsiniz.

      Sil
  35. merhaba, programı kurdum ama lxk dosyasını yönetici olarak çalıştırdığımda wrong uyarısı alıyorum. yüklemeyi adım adım aynen yaptım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatayı tam olarak yazarsanız yardımcı olabilirim.

      Sil
    2. indirdiğiniz klasörün dierleriyle aynı klasörde olmasına dikkat ederek adımları tekrarlayın aynı sorunu alıyordum böyle düzelttim

      Sil
  36. Windows 7 64 Bit Ultimate Kullanıcısıyım. Norton Securty lisans dizini içinde virüs Truva Atı tespiti yapıp otomatik dosyayı siliyor. Güvenilir olduğununda ne kadar eminsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fake lisans attığı için hatayı alıyor olabilirsiniz. trojan adını yazarsanız daha detaylı yardım edebilirim

      Sil
  37. teşekkürler. güzel anlatım güzel paylaşım

    YanıtlaSil
  38. Programı kurdum gayet güzel çalısıyor emegi geçenlere çok tesekkur ederim bu programa ihtiyacım vardı

    YanıtlaSil
  39. Teşekkürler, gerçekten güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  40. Teşekkürler, gerçekten güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  41. İYİ GÜNLER BN PROĞRAMI KURDUM FAKAT ŞU LXK PROTEUS 7.7 SP2 ENG Yİ SAG TIKLIYIP YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIR DİYORUM KLASÖRÜ BULUYORUM SEÇİYORUM AMA UPDATE DİYİNCE HATA VERİYOR SÜREKLİ DENEDİM SÜREKLİ AYNI HATA VERİYOR SİZCE NE YAPMALIYIM PC NİN BİT' DE DİKKAT ETTİM 32 BİT MİŞ O YÜZDEN NE YAPICAMIDA BİLMİYORUM PROGRAM ÇOK GEREKLİ YARDIMCI OLUN LÜTFEN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. C:\Program Files \Labcenter Electronics\Proteus 7 Professional\BIN olmuyora C:\Program Files \Labcenter Electronics\Proteus 7 Professional\ klasörlerini tekrar deneyin. denenmiştir.

      Sil
    2. main file updating failed operation canceled! main file data integrity /CRC) error. bu hatayı veriyor dedikleriniz gibi denedim olmuyor

      Sil
  42. bnm pc 32 bit ve enson şu LXK 7.7 varya onu yönetici olarak çalıştır diyip klasörü seçiyorum ve hata veriyor tekrar tekrar denedim hep hata ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  43. Program için teşekkürler bir süredir doğru çalışan key li bir sürümünü arıyordum.

    YanıtlaSil
  44. W10 virüs programım yok sorunsuz kuruldu ancak açılmıyor tüm uyumluluk çeşitlerini denedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. programın windows 8.1 de bile derleme sıkıntısı vardı. windows 10 dışında bir işletim sisteminde kullanmanızı öneririm. Alternatif olarak VirtualBox ile sanal bir windows 7 işletim sistemi kurabilirsiniz.

      Sil
  45. KURAMAYAN ARKADASLAR LINKI INCELESIN SORUN COZULDU.

    http://forum.donanimhaber.com/m_46553230/tm.htm

    YanıtlaSil
  46. Çok teşekkür ediyorum... cahil olarak bilgilendim. Yönetici çalıştırmak lazımmış.

    YanıtlaSil
  47. Kardeşim eline emeğine sağlık Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  48. Emeğine sağlık. Güzel bir program ve anlatım.

    YanıtlaSil
  49. iyi günler bende LXK ile başlayan dosya yok sadece uzantısı var

    YanıtlaSil
  50. Teşekkürler çalıştırdım :)

    YanıtlaSil
  51. merhaba eren bey benim sorunum ise setupa tıkladıgımda bu uygulama bilgisayarınızda çalışmıyor diyor bilgisayarım windows8 hangi programı yuklemem lazım acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba programı yönetici olarak çalıştırdığınızda hiç bir sorun yaşamamanız gerek. Windows 8de denendi sorun yok .

      Sil
  52. teşekkür ederim sorunsuz çalışıyor elinize sağlık

    YanıtlaSil
  53. adamsın admin ilk defa dilimizden konuşanı gördüm böyle devam et süpersin

    YanıtlaSil
  54. KARDEŞM EMEGİNE YÜREGİNE SAGLIK BENİM TEK Bİ SORUM OLCAK HER DEDİGİNİ YAPTIM SONUNDA MASAÜSTÜNE ATTIK UYGULAMAYI AÇARKEN EKSİK DOSYA HATASI VERİYO NEDEN ACABA

    YanıtlaSil
  55. hocam Türkçe dil desteği var mı ?

    YanıtlaSil
  56. abi ben win7 64 bit kullanıyorum ama crack bulamadım ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  57. ben kurdum admmin cok tesekkür ederim cidden cok isime yarıyo :DD

    YanıtlaSil
  58. ELEMANLARIN PCP GÖRÜNTÜLERİ YOK

    YanıtlaSil
  59. Elemanların PCB görüntüleri yok

    YanıtlaSil
  60. McAfee kullanıyorum en sondaki lisans dosyasını virüslü diye karantinaya alıyor. Virustotal'a yükledim tespit edilme oranı 17/63 çıktı. Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  61. 15.09.2017 programı sorunsuz indirdim ve kurdum. Çalışıyor, Demo değil. proje kaydedilibiliyor ve kütüphane yüklü. Teşekkürler kardeşim. Not: antivirüz programı proteus v7.7 patch%lisans klasöründeki LYK Proteus 7.7 SP2 ENG v1.0.0.exe yi engellediğinden antivirüs programını kapatıp yaptım. bilginize. tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  62. Üstadım; ellerine, emeğine, açıklamana, anlatımına sağlık ben bu işe şemasını bulduğum bir kartı çizmeye çalışmakla başladım programınızı kurdum kullanmaya çalışıyorum :)(çünkü devre elemanlarının isimlerini bilmiyorum) tanımıyorum elemanları ama kesinlikle zerre kadar hata yok programda bendede virüs programı var gereksiz hiç bir sorun çıkartmadı bana peki sizden bir yardım istesem bana yardımcı olurmusunuz eren bey ?

    YanıtlaSil

Etiketler

0888 0888 222 Numarası 186 2015 Teknoloji 2015 Telefonlar 2015 Yılında Çıkacak Telefonlar Ve Özellikleri 2015 Yılında Dikkat Çeken Ürünler 3D Yazıcı a.oix.net Fişleme Açık Kaynak Kod Açık Kaynak Kodlu Projeler Açık Kaynak Kodlu Uygulama Geliştirme Açılır Menü Düzenleme Açılır Menü Yapma Adobe Adobe Dreamweaver Adobe Dreamweaver Arka Plan Değiştirme Adobe Dreamweaver Arka Plan Rengi Adobe Dreamweaver CSS Adobe Dreamweaver E-posta Adobe Dreamweaver E-Posta Linki Adobe Dreamweaver Link Adobe Dreamweaver Link Verme Adobe Fireworks Adobe Fireworks Palet Grupları Adsense Adsense Bilgileri Adsense E Book Adsense E Kitap Adsense Tips Ağ Araçları Ağ Güvenlik Ağ Güvenlik Araçları Ve Uygulamalar Ağ Güvenlik Önlemleri Ağ İletişim Güvenliği Ağ İletişim Tehditleri Ağ İletişim Ve Saldırılar Ağ İlkeleri Ağ Saldırı Yöntemleri Ağ Saldırıları Ağ Uygulamaları Ağdan Bilgisayar Kontrolü Ağdan Bilgisayarı Kontrol Et Akıllı Telefon Batarya Akıllı Telefon Batarya Ömrü Akıllı Telefon Uygulamaları Analiz Araçları Android Android Apk Android Dosya Yöneticisi Android File Manager Android Format Atma Android İçin Dosya Yöneticileri Android İçin Kod Editörleri Android Kod Android Program Yazma Android Sohbet Programı Android Tablet Formatlama Android Tablet Reset Android Uygulamaları Android Whatsapp APK Android Yazılım Geliştirme Android Z Launcher Android Z Launcher Download Android Zello Antivirus Antivirus Program Antivirüs Antivirüs Hataları Antivirüs İndir Antivirüs Programı Antminer APK Aran Kazan İptal Etme Aran Konuş Kazan Dolandırıcı Aran Konuş Kazan İptali Arkadaşlık Scriptleri Assembly Assembly Programlama Dili Assembly Programlama Simulatörü Assembly Simulatörü Bağlantı Sorunlarını Denetleme Programı Basit Antivirüs Batarya Sağlığı Batarya Sağlık Durumu Öğrenme Benchmark Benchmark FPS Benchmark Test Programı Bilgisayar Bilgisayar Açılışını Hızlandırma Bilgisayar Hızlandırma Bilgisayar Hızlı Açılsın Bilgisayar Nasıl Hızlandırılır. Bilgisayar Hızlandırma Yöntemleri Bilgisayar Nasıl Hızlı Açılır Bilgisayar Parlaklığı Ayarlama Bilgisayar Parlaklık Bilgisayarda APK Çalıştırma Bilgisayardan instagrama giriş Bilgisayarı Hızlı Açma Bimer Bitcoin Anlatım Bitcoin Cüzdan Bitcoin Kazanma Bitcoin Madenciliği Bitcoin Para Aktarma Bitcoin Para Kazanma Bitcoin Programı blog BlueStacks BlueStacks Apk BlueStacks Çalışan Sürüm BlueStacks İndir Bootstrap Bootstrap CSS Bootstrap Editör Bootstrap Framework Bootstrap HTML Bootstrap Site Yapma Boyutu Düşük Görünüyor Bulut Sunucu Bulut Sunucu İşletim Sistemleri Bulut Sunucu Siteleri Bulut Sunucu Yedekleme Bulut Sunucular C Sharp C# Cep Telefonları Ve Özellikleri Cloud Operating System Cloud OS Code CoIntellect Referans Coin Coin Mining Cointellect Referance Converter CPU Para Kazan çağrı merkezi Çapraz Bağlantı Çıkacak Cep Telefonları Çocuklara Programlama Öğretmek Çocuklara Yazılım Çocuklara Yazılım Öğretmek DDoS Dijital Para Birimleri Dijital Para Kazanma Direnç Değeri Hesaplama Direnç Hesaplama Direnç Hesaplama Programı Disk Hatası DNS DNS Değiştirme DNS Nasıl Değiştirilir DNS Programı Dolandırıcı DoS Dosya Yöneticisi Dreamweaver Dreamweaver Araçlar Dreamweaver Arayüz Dreamweaver Bağlantılar Dreamweaver Başlık Atamak Dreamweaver Dersleri Dreamweaver Hipermetin Dreamweaver Hyperlink Dreamweaver Link Dreamweaver Metin Dreamweaver Metin Hizalama Dreamweaver Metin İşlemleri Dreamweaver Özel Karakterler Dreamweaver Paneller Dreamweaver Renk Dreamweaver Renk Kodları Dreamweaver Site Yapma Dreamweaver Tarayıcı Dreamweaver Tarayıcı Önizleme Dreamweaver Yazı Dreamweaver Yerel Site Edaş Ekran Parlaklığı Ekran Kartı FPS Elektrik Arıza Elektrik Dağıtım Elektrik Hasar En Çok Tutulan Raspberry Pi Projeleri En Ucuz Telefonlar Enerji Enerji Sa EPDK eren sarıgül Eski Bilgisayar Hızlandırma Eski Bilgisayarınızı Hızlandırın Everest Everest Download Everest Full Everest İndir Everest Portable Everest Ultimate F.Lux F.Lux Otomatik Ekran Parlaklığı Ayarlama Programı Facebook Facebook Engelleyenleri Görme Facebook kim engellemiş FinFisher Fireworks Fireworks Açılır Menü Fireworks Anlatım Fireworks Bitmap Fireworks Dersleri Fireworks Maskeleme Fişleme Flash Disk Boyutu Az Görünüyor Flash Disk Kayıp Alan Format Simulatörü FPS FPS Ölçme Gelişen Projeler Gelişmiş Metin Editörleri Gerçek Zamanlı HTML Görüntüleyici Gezinti Gezinti İptal Etme Gezinti.com Gezinti.com Kapatma Google Adsense GPU Para Kazan Güvenlik Monitörleri Half Life 1 Half Life Açık Kaynak Kod Half Life Source Code Hangi Android Programlarını Kurmalıyım Hızlı Açılan Bilgisayar Hızlı Durum Güncelleme Hızlı Mobil Uygulamalar Hızlı Web Sitesi Yapma HTML HTML Görüntüleme Programı HTML Görüntüleyici HTML PDF Converter HTML PDF Dönüştürme IP IP Adresi IP Değiştirme IP Değiştirme Eklentisi İndirimdeki Telefonlar İndirimli Cep Telefonları İndirimli Telefonlar instagram instagram giriş instagrama bilgisayardan girme İnternet Bağlantı Sorunları İnternet Bağlantı Sorunlarını Denetleme İnternet Güvenliği İnternet Kablosu İnternet Kablosu Çakma İnternet Kablosu Nasıl Takılır İnternet Kablosu Yapımı Resimli Anlatım İnternet Saldırıları İnternet Saldırıları Önleme İnternet Tarayıcıları İnternet Virüsü Temizleme İnternete Bağlanmıyor İnternetten Bilgisayar Kontrolü İnternetten Para Kazan İnternetten Site Yapma İnterpol İnterpol Virüsü İnterpol Virüsü Nasıl Silinir? İnterpol Virüsü Silme İşinizi Kolaylaştırabilecek Uygulamalar İşletim Sistemi Hataları Java Java Araçları Java C# Dönüştürme Java CSharp Converter Java CSharp Dönüştürme Java Derleyici Java Dili Nedir Java Dilini Tanıyalım Java Kod Geliştirme Java Nedir Java Programlama Java Programlama Dili Java Programlama Geliştirme Joomla Joomla Kurulumu Kablo Çakma Resimli Anlatım Kayıp Alanlar Kaynak Kod Kişisel kişisel site Kod Dönüştürücü Kod Yazmadan Android Program Yapma Kod Yazmadan Mobil Uygulama Geliştirme Kod Yazmadan Program Yapma Kod Yazmadan Telefon Uygulaması Yapma Kod Yazmadan Web Sitesi Yapma Kredi kartı dolandırıcıları Küçük Boyutlu Antivirüs İndir LAN PC Kontrol Laptop Batarya Laptop Batarya Süresi Laptop Batarya Uzatma Laptop Pil Ömrü Laptop Pil Ömrünü Uzatmak İçin Yapılabilecekler Linux Linux Yedekleme Localhost Localhost Joomla Localhost Kurulum Localhost SMF Kurulumu Localhost vBulletin Kurulumu Localhosta Joomla Kurulumu Localhosta SMF Kurma Localhosta vBulletin Kurma Localhosta vBulletin Kurulumu Localhosta Wordpress Kurulumu Maksimum Batarya Ömrü Olan Telefonlar Maskeleme İşlemi Media Oynatıcı Hataları Melih Gökçek Metin Editörleri Metin Maskeleme Microsof Microsoft Windows 10 Microsoft Windows 9 Microsoft Windows Haber Mini Bilgisayar Mining Mobil Mobil Oyun Yapma Mobil Uygulama Geliştirme Mobil Uygulama Yapma Mobil Uygulamalar Mühendislik Müşteri Temsilcisi Nasıl Programlama Dili Öğrenilir Nasıl Vista Format Atılır Nasıl Windows7 Format Atılır Nasıl XP Format Atılır Nokia Z Launcher Android İndir Odun Herif Onaltı Tabanında Renk Kodları Online Dönüştürücüler Online HTML Online HTML PDF Dönüştürücüler Online Mobil Online PDF Online Web Site Yapma Online Web Sitesi Yapma Online Yedekleme Online Yedekleme Siteleri Open Source pagerank Paralel İnternet Kablosu Paypal Paypal Dolandırıcılığı Paypal phishing phishing mail phishing siteleri phishing yapma Phorm PHP PHP Scriptleri PHP Sosyal Paylaşım Scriptleri Profesyonel Android Programları Program Hataları Program kurmadan facebookta engelleyenleri görme Programlama Dili Programlama Fikirleri Programlama Öğrenmek Programlama Öğretmek Programlar Programsız Programsız Batarya Durumu Programsız Batarya Sağlık Durumu Programsız Engelleyenleri Gör Proje Proje Geliştirme Proteus Proteus Full Proteus İndir Proteus Kurulum Anlatım Proteus Resimli Anlatım Raspberry OS Raspberry Pi Raspberry Pi Bilgisayar Projeleri Raspberry Pi Bilgisayarlar Raspberry Pi Nedir Raspberry Pi Program Raspberry Pi Proje Raspberry proje Yapma Raspbian OS Renk Kodları Resim Maskeleme Resimli Vista Kurulumu Resimli Windows7 Kurulumu Resimli XP Kurulumu Rich Text Editor RJ45 RJ45 İnternet Kablosu RJ45 İnternet Kablosu Çakma Samsung Android Tablete Nasıl Format Atılır ? SDPA SDPA Nedir SDPA Turkcell Skype Skype Durum Değiştirme Skype Durum Güncelleme Skype Hızlı Durum Değiştirme SMF SMF Kurulumu Social Networking Social Networking Script Sohbet Programı Sosyal Medya Sosyal Mühendis Sosyal Mühendislik Sosyal Mühendislik Nedir? Sosyal Mühendislik Yolları Sosyal Paylaşım Ve Arkadaşlık Scriptleri Source Source Code Stealthy Tablete Format Atma Tablete Nasıl Format Atılır Tarayıcı Eklentileri Tarayıcı Güvenliği Tarayıcı Güvenliği İçin Monitörler Tarayıcı Onarma Tarayıcı Temizleme Tarayıcı Virüsü Temizleme Teknolojik Ürünler Telefon Uygulamaları Telsiz Konuşma TİB TİB TTNet Fişleme Toroslar TTNet Turkcel Abonelik Turkcell Turkcell Abonelik İptali Turkcell Aran Konuş Turkcell Aran Konuş Kazan Turkcell Dolandırıcı Turkcell SDPA Nedir Turkcell Video Plus Turkecll Haberler Twitter Twitter Gizlenen Hesap Twitter Gizlenen Hesap Görme Twitter Hesap Şu Ülkelerde Gizlenmiştir Twitter Sansür Twitter Sansürlenen Hesap Ubuntu Ubuntu İçin Alternatif Tarayıcılar Ubuntu İnternet Tarayıcıları Ubuntu Tarayıcıları Ubuntu Web Browser Ubuntu Windows 8 Ubuntu Windows Kurulumu Ubuntu Wubi Kurulumu Ucuz Telefonlar Ucuzlayan Telefonlar USB Depolama Aygıtlarındaki Kayıp Alanlar USB RJ45 Kablo Uygulama Geliştirme Uyumsuz Yazılımlar Uzak Bağlantı Uzak Masaüstü Bağlantısı Uzun Batarya Ömürlü Akıllı Telefonlar Uzun Süre Giden Şarjlı Telefon Uzun Şarjlı Akıllı Telefon vBulletin Kurulumu Virüs Silme Vista Format Atma Vista Kurma Wamp Wamp Kurulumu WAN PC Kontrol Web - Seo Web Analiz Web Araçları Web Browser Virüs Temizleme Web Geliştirici Web Geliştirici Bulut Sunucuları Web Geliştirme Programları Web Güvenlik Web Mobil Uygulama Web Security Web Site Analiz Araçları Web Site Sayacı Web Sitesi Yapma Web Sitesinin Analizi Web Tarayıcıları Web Uygulama Geliştirme Whatsapp Whatsapp Android Whatsapp Apk Whatsapp Tehlike Whatsapp Tehlikeleri Whatsapp Virüs Whatsapp Web Windows Windows 10 Download Windows 7 Format Simulatörü Windows 7 Format Simulatörü Download Windows 9 Windows 9 Beta Windows 9 Fiyat Windows 9 Haberleri Windows 9 Özellikler Windows 9 Yenilikler Windows Download Windows Düzenleme Windows İndir Windows Problemleri Windows Programlar Windows Update Error Wİndows Virüs Windows Vista Nasıl Kurulur ? Windows XP Nasıl Kurulur ? Windows10 Windows10 İndir Windows7 Windows7 Format Atma Windows7 Format Atma Simulatörü İndir Windows7 Kurma Windows7 Nasıl Kurulur ? Wordpress Wordpress Kurulumu Wordpress Nasıl Kurulur Wubi Wubi Windows Kurulumu XP Format Atma XP Kurma Yararlı Android Uygulamaları Yazılım Eğitimi Yazılım Hataları Yazılım Öğrenmek Yedekleme Diskleri Yeni Cep Telefonları Yeni Teknoloji Yerel Site Oluşturma Youtube Youtube Engelleme Youtube Sansür Z Launcher Z Launcher APK Zello Zengin Metin Editörleri Zengin Metin Editörleri İndir ZenMate